!-- SCM Music Player http://scmplayer.net -->

Powitanie

Pierwszy raz jesteś na moim blogu-witam cię serdecznie.Rozejrzyj się może znajdziesz coś czym się zainteresujesz.Możesz oczywiście podzielić się sowimi spostrzeżeniami wszystkie przeczytam i postaram się odpowiedzieć w miarę moich możliwości.

O mnie

Moje zdjęcie
opolskie, Poland
Mam na imię Marianna.Lubię szyć,gotować,czytać książki i haftować i wiele innych ciekawych rzeczy robić.Wszystko to sprawia mi ogromną radość.Serdecznie zapraszam-Marianna-mari.

napisz do mnie........

marjanka.36@interia.pl

Google Website Translator Gadget

14.6.13

443# Pachnące mini różyczki


fot.autor mari

Pachnące mini różyczki


fot.autor mari

Dlaczego pachnące,ponieważ robię je z papieru ,
który owija mydełka.

Takie kwiatuszki można wygrać w moim Candy ,
na które serdecznie zapraszam.


fot.autor mari



fot.autor mari




Miłego dnia :)


mari

2 komentarze:

  1. Różyczki są śliczne ! Ja zawsze mam problem z kwiatami do kartek, bo albo mam nie takie jakie potrzebuję, albo ciągle nie wiem jak je rozmieścić, albo zrobię za duże, za grube itd. Zawsze coś !
    A Twoje są idealne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ideału im jeszcze daleko,jestem pod wrażeniem kwiatów robionych z wykrojników,takich fikuśnych,ażurowych.Widziałam Twoje piękne kwiatuszki ,broszki z materiału,super.Pozdrawiam

      Usuń

Prawa autorskie

Wszelkie prezentowane na blogu prace,pomysły i zdjęcia są mojego autorstwa .(Do wyjątków należą te,które są podpisane do kogo należą lub skąd pochodzą).Wiele trudu i zapału trzeba poświęcić aby powstały,więc nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!Dziękuję za respektowanie moich praw autorskich:)